رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان
منو موبایل

رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان

پنل 8 : سازه‌های فولادی ؛ بانک‌های اطلاعاتی | گزارش استدیو نمایشگاه

پنل 8 : سازه‌های فولادی ؛ بانک‌های اطلاعاتی | گزارش استدیو نمایشگاه

مدیرعامل مجموعه آر جام: تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه صنعت و فولاد با ۳۵۰ هزار مشترک منجر به پیشبرد فعالیت‌ها شده است

به گزارش استودیو سازه‌های فولادی؛ منوچهر ساعدی مدیرعامل مجموعه آر جام در پنل “سازه های فولادی؛ بانک‌های اطلاعاتی” اظهار داشت: از سال ۷۵ با شروع فعالیت در حوزه تبلیغات با توجه به نبود واحدهای اطلاعاتی، پیدا کردن موقعیت شغلی و تکمیل پروژه با چالش‌های زیادی همراه بود که برای سرعت دادن به کارهای شخصی به جمع آوری اطلاعات پرداختم.

وی ادامه داد: با توسعه فعالیت اکنون ۳۵۰ هزار مشترک در دنیای صنعت و فولاد جمع شده‌اند و جامعه هدف نیز نیازمند این اطلاعات است و از سال ۷۹ دیتاهای شخصی را به دیتاهای متمرکز تبدیل کرده تا بانک اطلاعاتی ایجاد شود و با شناسایی ظرفیت‌ها رشد مناطق صنعتی فراهم شود.

مدیرعامل مجموعه آر جام عنوان کرد: صادرات را باید به معنی داخلی و انتقال اطلاعات از یک منطقه صنعتی به منطقه صنعتی دیگر معنا کنیم تا طول مسافت‌ها را کم کنیم و اگر منطقه صنعتی را به شهرک‌ها تبدیل و به خوبی پردازش کنیم تبدیل به ظرفیت بی‌نهایتی می‌شود.

ساعدی در مورد تحلیل داده ها گفت: از ابتدای ورود به دنیای اطلاعات، دیتاها به صورت حروف الفبایی تفکیک می‌شد که به مرور به محورهای تخصصی و صنفی تقسیم و تفکیک شد، همچنین در دنیای آهن و ابزارآلات چنین طبقه بندی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: استخدام و جذب نیروی انسانی چه در دنیای تولید یا پشتیبانی باید مبتنی بر جنس فعالیت و نیازها باشد و اگر دیتاها درست طبقه بندی شود نیروی انسانی درست پرورش پیدا می کند.

در مورد تفکیک اطلاعات بر مبنای نیازهای واحدهای صنعتی تاکید کرد: اگر اطلاعات به درستی طبقه بندی شود، نیازها قابل شناسایی است و بانک اطلاعاتی کارآمدی تهیه می‌شود.

انتهای پیام/

استدیو نمایشگاه سازه های فولادی

محتواک

مطالب مرتبط

نشست خبری فیبو | با کامبیز یوسفی مدیرعامل فیبو

مدیرعامل فیبو: تولید ورق‌های 100 درصد نسوز فیبورد، انقلابی در صنعت ساختمان/ منطقه منا بازار مصرف ورق‌های فیبورد است به […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده

چهل و دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته مجارستان / نمایشگاه hungexpo

چهل و دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته مجارستان / نمایشگاه hungexpo مجارستان- بوداپست 10_14 April ۲۲ تا ۲۶ فروردین […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

پنل 14 : سازه‌های فولادی و ساختمان‌های پیش ساخته | گزارش استدیو نمایشگاه

پنل 14 : سازه‌های فولادی و ساختمان‌های پیش ساخته | گزارش استدیو نمایشگاه مدیرعامل شرکت مامن ایرانیان: سازه‌های پیش‌ساخته پرطرفدارترین […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *