رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان
منو موبایل

رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان

نبض مهندسی 24

نبض مهندسی 24 :

| صبحانه کاری و گپ و گفت صنعت ساختمان |

با حضور نخبگان، مدیران و تاثیرگذاران صنعت ساختمان

تاریخ مهندسی ایران سرشار از طرح ها و ایده هایی است که نشان می دهد پشت بناها و ابنیه های ساخته شده در طول تاریخ یک تفکر سیستمی و مهندسی قرار داشته است.
از تخت جمشید تا سازه های آبی شوش و چغازنبیل، نمادی از مهندسی ایرانی را به یادگار دارد.
در نبض مهندسی 24 میزبان شما هستیم با موضوع از تخت جمشید تا برج میلاد می خواهیم در کنار شبکه سازی و گسترش ارتباطات با سیستم های نوین جمع آوری آب باران در ساختمان بیشتر آشنا شویم.
حامی این رویداد هم شرکت پلی ران با نیم قرن تجربه و تولید دانش همراه ماست.

معرفی نبض مهندسی 24 :

در بیست و چهارمین رویداد نبض مهندسی که گپ و گفت صمیمانه فعالان صنعت ساختمان است عنوان برنامه از تخت جمشید تا برج میلاد است که دلیل این نامگذاری نگاهی به قدمت مهندسی در کشور است که از سازه های به یادگار مانده از تخت جمشید و انواع و اقسام بناهای باستانی دیگر تا برج میلاد که سازه متاخر در تهران است فارغ از ارزش گذاری آنها حاصل تفکر و توانمندی مهندسی در کشور است.
در این رویداد علاوه بر شبکه سازی و ارتباطی که بین مهمانان به روال همیشه شکل می گیرد موضوع سیستم های نوین جمع آوری آب باران در ساختمان نیز به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد. موضوعی در مبحث تاسیسات ساختمان که شاید چندان مورد توجه قرار نگرفته است اما نکات فنی و تخصصی دارد که جذاب و شنیدنی خواهد بود.
شرکت پلی ران با نیم قرن تجربه در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و ارائه سیستم های نوین و به کارگیری نوآوری هایی در این بخش، حامی این رویداد نبض مهندسی است.
مهندسان، سازندگان، تولیدکنندگان، مدیران و مهمانان گرامی به بیست و چهارمین برنامه از نبض مهندسی خوش آمدید.
پنجشنبه 6 مهرماه 1402 در شمیران سنتر