رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان
منو موبایل

رویدادهای نبض مهندسی – شبکه سازی و گسترش زنجیره تامین در صنعت ساختمان

نبض مهندسی 22

نبض مهندسی 22 :

صبحانه کاری و گپ و گفت صنعت ساختمان

با حضور نخبگان، مدیران و تاثیرگذاران صنعت ساختمان

معرفی نبض مهندسی:

نبض مهندسی یک رویداد تخصصی و دورهمی صمیمانه در حوزه صنعت ساختمان است که فعالان و متخصصان با حضور در این صبحانه کاری، به گپ و گفت و تبادل نظر و ارائه تجارب خود می پردازند.

رویدادهای نبض مهندسی در سال 1402 با تور بین المللی بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان استانبول آغاز شد که جلسات خوبی هم مهمانان برنامه با شرکت های ترکیه ای با هدف صدور خدمات فنی مهندسی و آغاز پروؤه های ساختمانی در استانبول داشتند.

بیستمین رویداد نبض مهندسی 8 خردادماه در باغ نگارستان تهران برگزار شد و موضوع حفظ و احیای بافت تاریخی شهر را معماران، احیاگران بافت های تاریخی و علاقه مندان به توسعه شهرهای انسان محور را بررسی و آسیب شناسی کردند و نمونه های موفق به صورت مختصر توسط معماران و مدیران احیای پروژه ها توضیح داده می شود. دکتر حناچی شهردار سابق تهران هم ارائه دهنده این برنامه بود.

نبض 21 را با همکاری اتاق بازرگانی و همزمان با نمایشگاه سینرژی در پاریس برگزار کردیم و موضوع انرژی های تجدید پذیر در جلسات B2B با شرکت های حاضر در نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

و در گرمای مردادماه به نمایشگاه صنعت ساختمان رسیده ایم و نبض 22 را در باشگاه انقلاب به روال نمایشگاه های سال گذشته ساختمان و تاسیسات برگزار می کنیم و پس از پایان رویداد به اتفاق مهمانان نبض مهندسی به بازدید نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن 41 خواهیم رفت.

موضوع نبض مهندسی 22: صنعتی سازی و تاسیسات برقی ساختمان

حضور سازندگان و انبوه سازان و مشاوران و ناظران تاسیسات برقی به همراهان اعضای انجمن صنعتی سازی، فرصت مناسبی است تا موضوع تاسیسات برقی ساختمان و ارتباط آن با صنعتی سازی ساختمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

مهندس قرائتی دبیر انجمن فناوران صنعتی ساختمان و مهندس ذوالفقاری مدیرعامل کارخانه سیم و کابل لینکو ارائه کوتاهی درباره موضوع خواهند داشت.

شورای سیاست گذاری نبض مهندسی در سال جدید با تدارکات و برنامه ریزی های انجام شده با ابتکار و خلاقیت بیشتر، افتخار میزبانی شما همراهان گرامی در رویدادهای آتی نبض مهندسی را در رویدادهای داخلی و خارجی خواهیم داشت.